Co to są "Żetony"?

Żetony, zwane też GameChips'ami są formą rankingu wykorzystywaną w niektórych grach na gramy.interia.pl.
  • Kiedy tworzysz nowe konto na gramy.interia.pl, otrzymasz gratis 1000 Żetonów.
  • Możesz pobrać darmowe żetony w naszym banku.
  • Jeśli chcesz grać na wyższe stawki, zawsze możesz doładować konto Żetonami.

Nasza polityka przeciw oszustwom i nieodpowiednim zachowaniom.

W celu zapewnienia bezpiecznej i miłej rozgrywki gramy.interia.pl stosuje następujące środki przeciw oszustom i graczom nieprzestrzegającym netykiety:
  • Automatyczne filtry usuwające wulgarne słowa,
  • Automatyczne wyłączenie opcji chata graczom krzyczącym (piszącym wszystko wielkimi literami) i floodującym (piszącym na raz wiele linii tekstu),
  • Śledzenie prób modyfikacji (ingerencji w kod) pluginów i gier,
  • Niektóre gry informują użytkowników o graczach rozgrywających kilka gier jednocześnie,
  • Niektóre gry informują użytkowników o graczach przełączających programy podczas rozgrywki,
  • W przypadku gier rankingowych gracze niekończący gier są karani obniżeniem rankingu,
  • Nasze gry są moderowane przez adminów, którzy pomagają nam odnaleźć oszustów. Admini mogą wyłączyć "złym" graczom opcje chata, a nawet "wyrzucić ich" z e stolika i pokoju,
  • W przypadku gier wieloosobowych zabraniamy grać na 2 różnych nickach z tego samego komputera w jednym czasie,
  • W przypadku gier wieloosobowych informujemy użytkowników o tym że 2 lub więcej graczy podłącza się do jednego stolika z tej samej sieci lokalnej,
  • Rezultaty rozegranych gier są logowane i automatycznie analizowane w celu odnalezienia oszustów,
  • Rozmowy przeprowadzane na chacie są logowane aby ułatwic monitoring i/lub ich ewentualne,późniejsze przeglądnie.

Jak odzyskać hasło do konta?

Na ekranie logowania do serwisu kliknij "Zapomniałem hasła", aby skorzystać z opcji przypomnienia hasła. Po otrzymaniu wiadomości na skojarzoną z kontem skrzynkę mailową, postępuj zgodnie z zawartymi w niej wskazówkami.

Nie otrzymałem Żetonów po zakupie

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy wybierając kategorię "Płatności". Wypełnij go możliwie jak najdokładniej.

http://gramy.interia.pl/help/contact-form
Kontakt

Dostałem prywatną wiadomość od administratora

Jeśli otrzymałeś wiadomość od osoby podającej się za administratora zapraszającą Cię do odwiedzenia strony internetowej, gdzie po rejestracji zostanie Ci przyznana nagroda w postaci Żetonów - oznacza to, że ktoś próbuje Cię oszukać.

Takie działania mają na celu wyłudzenie hasła do Twojego konta i kradzież Twoich Żetonów.


Administrator nigdy nie pyta Cię o Twoje hasło, nigdy też nie zaczyna z Tobą prywatnej rozmowy na czacie. Nie otrzymasz też od nas wiadomości z linkiem do strony, na której musisz się zalogować używając swojego hasła. Nasz adres to gramy.interia.pl , dlatego zwracaj szczególną uwagę, czy w dalszym ciągu jesteś na naszym serwisie.

Jak wykonać zrzut ekranu

Większość gier dostępnych w naszym serwisie posiada opcję tworzenia zrzutu ekranu z poziomu gry. Aby stworzyć taki zrzut, kliknij ikonę przedstawiającą aparat fotograficzny.

lub

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się jak wykonać zrzut ekranu samodzielnie, kliknij TUTAJ.

Mam problemy z połączeniem

Z racji nieustannej wymiany danych, wszystkie nasze gry wymagają nieprzerwanego i niezakłóconego połączenia między komputerem gracza a serwerami, na których znajdują się gry. W tej sytuacji nawet krótkie przerwania mogą powodować rozłączenia. Tego typu sytuacje mogą mieć miejsce, a ich występowanie jest od nas niezależne. Nasze serwery zlokalizowane są na terenie USA, w jednej z największych amerykańskich serwerowni i ewentualne problemy z połączeniem występujące po naszej stronie dotyczyłyby większej grupy graczy niż tylko Ciebie.

Jeśli problem się powtarza, zalecamy kontakt z dostawcą usług internetowych.

Instalacja gry powtarza się (problem dot. gier w wersji zaawansowanej)

Jeśli korzystasz z innej przeglądarki, spróbuj zagrać przy użyciu Mozilli Firefox.

Program można bezpłatnie ściągnąć z adresu: http://www.mozilla.com/firefox/

Jeśli to nie pomoże, przeinstaluj grę zgodnie z opisaną poniżej procedurą.


Wejdź do katalogu, w którym została zainstalowana nasza aplikacja.


Instrukcja dla systemu Windows XP

Domyślnie jest to katalog: C:Program FilesGanymede.

Znajduje się w nim plik np. *****_uninstall.exe (gdzie ***** oznacza nazwę gry). Uruchom go - doprowadzi to do odinstalowania programu.

Konieczne jest usunięcie nie tylko instalacji programów, lecz również plików, które znajdują się w dokumentach profilu osobistego.

W tym celu otwórz "Mój komputer" u góry na pasku wybierz "Narzędzia"->"Opcje folderów"->"Widok" na liście zaznacz opcję "Pokaż ukryte pliki i foldery" potwierdź klikając "OK"

Na dysku C: otwórz folder "Documents and Settings" wybierz folder, który jest nazwą naszego konta w systemie, wybierz folder "Dane aplikacji" i skasuj "GanymedeNet".

Na dysku C: w folderze "Program Files" znajduje się folder "Ganymede" - jego również skasuj.

Następnie uruchom ponownie komputer.

Po tej procedurze i ponownym zainstalowaniu gry wszystko powinno działać poprawnie.


Instrukcja dla systemu Windows Vista/Windows 7  

Domyślnie jest to katalog: C:Program Files (x86)Ganymede. Znajduje się w nim plik np. *****_uninstall.exe (gdzie ***** oznacza nazwę gry). Doprowadzi to do odinstalowania programu.

Trzeba usunąć nie tylko instalacje programów lecz również pliki, które znajdują się w dokumentach profilu osobistego.

W tym celu otwieramy "Mój komputer", u góry na pasku wybieramy "Organizuj"->"Opcje folderów i wyszukiwania"->"Widok", na liście zaznaczamy opcję "Pokaż ukryte pliki i foldery", potwierdzamy klikając "OK".

Na dysku C: otwieramy folder "Użytkownicy", a następnie folder, który jest nazwą naszego konta w systemie. Wybieramy folder "AppData", kolejno Roaming i kasujemy w nim folder "GanymedeNet"

Na dysku C: w folderze "Program Files (x86)" znajduje się folder "Ganymede" - jego również kasujemy.

Chciałbym grać na Macu / Chciałbym grać pod Linuxem

Obecnie większość naszych gier kompatybilna jest tylko z komputerami PC/Windows i tylko taka konfiguracja jest przez nas wspierana i testowana. W przypadku systemu Mac OS/X działającego na procesorze Intel, dla gier w wersji zaawansowanej, sugerujemy zainstalowanie systemu Windows przy pomocy Bootcamp lub użycie programu Parallels Desktop. Gry w wersji Flash są w tym systemie dostępne z poziomu przeglądarki.

Gra ładuje się do 80%

W pierwszej kolejności upewnij się, czy w systemie operacyjnym ustawiona została poprawna data i godzina.

Jeśli tak, zaktualizuj lub zmień swoją przeglądarkę na Mozillę Firefox, dostępną pod adresem : http://www.mozilla.com/firefox/

Zalecamy również aktualizację oprogramowania Flash Player dostępnego pod adresem: http://get.adobe.com/flashplayer/

Nie otrzymałem osiągnięcia

Jeśli chodzi o otrzymywanie osiągnięć, wprowadziliśmy pewne ograniczenia, aby przeciwdziałać nadużyciom i oszustwom.

Po otrzymaniu danego osiągnięcia aktywuje się 24-godzinna blokada, w czasie trwania której nie ma możliwości otrzymania tego samego osiągnięcia po raz kolejny (statystyki gracza są w dalszym ciągu naliczane). Jeśli po upływie 24 godzin gracz wygra, przykładowo, kolejny turniej, następuje automatyczne sprawdzenie zasadności przyznania danego osiągnięcia i ewentualne jego przydzielenie wraz z nałożeniem kolejnej 24-godzinnej blokady.

Cały proces przebiega automatycznie, nie ma konieczności ręcznego przeliczania jakichkolwiek wyników. Dlatego też nie ma ryzyka, żeby gracz nie został nagrodzony osiągnięciem, kiedy na nie zasłużył.

Uważam, że zbyt rzadko wygrywam

We wszystkich naszych grach na Żetony wykorzystujemy certyfikowane generatory liczb losowych, aby mieć pewność, że każdy gracz ma takie same szanse na wygraną.

Nie stosujemy żadnych blokad na wygrywanie lub przegrywanie, nie faworyzujemy też żadnej narodowości.

Miej na uwadze, że dokonywane płatności w żaden sposób nie zwiększają ani nie zmniejszają Twoich szans na zwycięstwo w grze.

Moje konto zostało zablokowane

Wszystkie sprawy związane z zablokowaniem konta są przez nas rozpatrywane indywidualnie. Dlatego też prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

http://gramy.interia.pl/help/contact-form

Dlaczego warto kupić Żetony?

  • możesz zostać wirtualnym milionerem
  • na wysokich stawkach zagrasz z najlepszymi graczami
  • zagwarantujesz sobie jeszcze więcej niezapomnianych wrażeń
  • poczujesz prawdziwe kasynowe emocje

Dlaczego warto zostać VIPem?

  • aż 50% Żetonów GRATIS przy każdym doładowaniu na kwotę co najmniej 100K
  • Twój login i profil zyskają prestiżowe odznaczenie VIP